Absolook v médiích: vánoční příloha týdeníku Marketing & Media č. 40/2016
Vánoce se nezadržitelně blíží a s nimi i přílohy magazínů, ve kterých se můžeme dočíst jak originálně obdarovat své klienty. Autorem jednoho takového článku je i náš Business Development Manager Josef Venc, který v týdeníku Marketing & Media připomněl zásady pro výběr dárků a přidal několik zajímavých tipů.
Níže si můžete přečíst celé znění článku, který vyšel v čísle 40/2016 týdeníku Marketing & Media.
Nechte za sebe promluvit vánoční dárek
Vánoční dárek představuje výjimečný formát, který navozuje úzký vztah s klientem a umožňuje vám říci více než běžné formáty komunikace. Jak ale nešlápnout vedle?
Pokud se profilujete jako společnost s tradicemi, jistotami, určitou konzervativností, pak volte dárky, které tyto hodnoty evokují. I zde ale můžete být originální.
Obdarováváte klienty každoročně například vánoční čokoládou nebo cukrovinkami? Zkuste to trochu jinak. I tradice mohou projít „upgradem“, aniž by utrpěla jejich svátost, a naopak dárek pak může evokovat dynamický přístup firmy. Milovníky sladkého můžete obdarovat třeba oplatkami ve tvaru klasické vinylové gramodesky. Navíc na oplatku můžete pomocí 3D tiskárny nanést logo vaší společnosti.
Je pro vás design důležitý či typický? Pak byste měli při vytváření vánočních dárků ladit s aktuálními barvami Vánoc: loni to byla fialová, rok 2016 bude v odstínech růžové. Tyto barvy je dobré propojit s barvami vaší společnosti.
Vzbuďte u klientů emoce
Naše agentura Absolook se snaží každý rok přijít s něčím, co zábavným způsobem odkomunikuje positioning agentury a zároveň je praktickým dárkem pro dlouhodobé užívání. Loni to byla například tematická desková hra King of Marketing, která kromě společenské zábavy vtipnou formou seznamuje hráče s nástrahami a praxí marketingu.
Vánoční dárek v roce 2014 využíval tradice krájení jablka, která byla převedena do instruktážního návodu à la Ikea s popisem, jak postupovat při „detekování štěstí“, a byl doplněn osobním přáním. Letos chceme posunout svou prezentaci ještě výš.
Zkrácená verze článku byla publikována dne 3. 10. 2016 na webových stránkách týdeníku Marketing & Media. K přečtení zde.