RWE zahájilo jarní vlnu hostess promotion
V květnu probíhá jarní celorepubliková etapa hostess promotion společnosti RWE. To je součástí každoroční integrované komunikační kampaně, ve které se RWE zaměřuje vždy na jeden vybraný produkt. Cílem promo akcí je zvýšit návštěvnosti v klientských a zákaznických centrech RWE. Za realizací stojí opět agentury Wunderman a Absolook.
„U hostess promotion, která probíhají v posledních letech, se stále snažíme zvyšovat jejich profesionální úroveň, což se nám, musím říci, daří zejména díky spolupráci s agenturami. Výsledky jednotlivých promotion vždy předčí naše očekávání a to i v regionech, nad kterými by jiní po zkušenostech zlomili hůl,“ hodnotí kampaně Václav Podzimek, Customer Communication Manager společnosti RWE Energie.
Promo akce probíhají ve vybraných městech České republiky a letos se zaměřují na produkt elektřinu Optimal se snížením pro nové zákazníky o 10 %. Promotion cílí na občany s vlastním bydlením nad 30 let, rodiny s dětmi a seniory. Hostesky působí v obchodních centrech, náměstích či veřejných akcích v Plzni, Brně, Jablonci nad Nisou, Ústí nad Labem, Českých Budějovicích, Chebu, Sokolově a Pardubicích.